• 5 Αυγούστου, 2015

“Χτύπησαν” ξανά οι ληστές με τη μηχανή

“Χτύπησαν” ξανά οι ληστές με τη μηχανή

Φορώντας κράνη και με την απειλή πιστολιών άρπαξαν 6.000 ευρώ και εξαφανίστηκαν….

Η ληστεία έγινε στις 4:15΄ χθες το απόγευμα στη Γλύφα Χαλκίδας έξω από νυχτερινό μαγαζί.

Στην είσοδο του μαγαζιού βρισκόταν ο 64χρονος ιδιοκτήτης του κτιρίου και ένας 42χρονος υπάλληλος της επιχείρησης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ιδιοκτήτης είχε πάει για να πάρει το ενοίκιο του καταστήματος.

Ξαφνικά τους πλησίασε μια μηχανή μεγάλου κυβισμού οι αναβάτες της οποίας φορούσαν κράνη.